Viktig info: Påmelding for skoletransport

Her finner dere informasjon og påmelding når det gjelder elevtransport til Refstad skole, midlertidig lokalisert på Bredtvet. Bussene vil gå fra grusbanen på Bjerke travbane og returnere fra skolen på Bredtvet til grusbanen.

Til foresatte i 1.-4. trinn:

Kommende skoleår skal Refstadelevene gå på skole på Bredtvet. Elevene på 1.-4. trinn vil få tilbud om buss til og fra skolen, og her følger en undersøkelse der dere foresatte skal velge/bekrefte hvilke avganger som passer best for dere. Valgene dere gjør vil være like for alle skoledager.

For elevene som går på AKS vil valgmulighetene avhenge av om dere har valgt heldagsplass eller halvdagsplass.

De som har valgt heldagsplass kan velge mellom bussavgang fra grusbanen kl. 07.30 og buss som er satt opp for å komme direkte til undervisningsstart. Fra Bredtvet kan foresatte til elever med heldagsplass velge mellom bussavgang kl. 15.30, 16.00, og 16.30.

De som har halvdagsplass tar oppsatte busser for å nå undervisningsstart og har retur fra Bredtvet kl. 15.30.

Elever som ikke går på AKS tar buss som er satt opp for å nå undervisningsstart og returnerer fra Bredtvet etter endt undervisning. Tidene fremkommer i undersøkelsen.

Til foresatte i 5.-7. trinn:

Kommende skoleår skal Refstadelevene gå på skole på Bredtvet. Her følger en undersøkelse der dere foresatte svarer på/bekrefter hvordan ditt barn skal reise til og fra skolen. Dere kan enten velge at eleven får reisekort fra Ruter, eller benytter seg av oppsatte busser tilpasset undervisningens oppstart og avslutning. Trinnenes ulike avganger fremkommer i undersøkelsen. Valgene dere gjør vil være like for alle skoledager. Valget mellom oppsatt buss og reisekort fra Ruter vil være bindene frem til juleferien.

Til alle foresatte:

De alternative bussavgangene dere nå kan velge mellom (for dere som har alternativer) vil evalueres før høstferien i samråd med FAU. Dere vil motta en brukerundersøkelse i forbindelse med dette. Vi skal jobbe for at tilbudet blir best mulig tilpasset deres behov, innenfor rammene vi har til rådighet, både på logistikk og tid.

Informasjon om av- og påstigingsplasser, samt om regler og rutiner for elever på buss kommer mot slutten av uken.

FRIST FOR PÅMELDING ER TORSDAG 16.08 KL. 11.00.

Lenke til undersøkelse og påmelding/bekreftelse av reisealternativ: