Hovedseksjon

et bibliotek med bokhyller

Velkommen til skolens hjerte – skolebiblioteket!

Her kan du få boktips, låne bøker, lese og forsvinne inn i nye verdener!

Alle klasser har faste timer på biblioteket ukentlig eller annen hver uke. Vi har lesestunder og bokprat. Elevene får låne med seg bøker til klasserommet og hjem. Hver dag er det minst 30 minutter med «Åpent bibliotek». Da kan alle som vil, komme innom for å levere eller låne bøker. I storefri har vi «Leseklubb» på biblioteket.

Timeplanen for biblioteket finner du på inngangsdøra vår. 
En gang i måneden er biblioteket åpent til kl. 17. Da er elever, søsken og foresatte hjertelig velkommen innom. Håper vi ses!
 
Hvis du ønsker kontakt med meg kan jeg nås på skolemelding (Tonje Hamre Skjerstad) eller på e-post tonje.skjerstad@osloskolen.no 
 
Hilsen Tonje

 

Publisert: Endret: