Velkommen til 17. mai-feiring på Refstad skole

17. mai

Det blir feiring med gratis leker og aktiviteter for barna, salg av kaffe, is og hjemmelagde kaker, de aller beste pølsene og burgerne, lotteri med mange fine premier og mye, mye mer!

Ta med kontanter eller bruk Vipps! Vipps-nr: 12529.

Inntekter fordeles fra FAU ved Refstad skole til Hudøytur, skoledisco og andre aktiviteter for skolens elever.

Følg med på https://www.facebook.com/17.maiRefstad/ for oppdateringer og mer informasjon fram til den store dagen.

Oppfordrer alle til å delta i lokaltoget. Rute for lokalt 17. mai-tog med Løren skoles musikkorps:

14.00: Avgang fra Sverre Refstads plass på Risløkka. Midtveien - Oreliveien -Lundliveien - Økernveien - gangvei til skolen.

14.30: Avgang fra snuplassen i Liljeveien. Liljeveien - Åkerøveien - Nellikveien - Ribstonveien til Refstad barnehage - gangvei til Refstad skole. Ankomst ca. 15.00.

Hurrahilsen fra alle elever og foresatte på 4. trinn, Refstad skole.