Informasjon om skolestart og busstider for høsten 2020

Hei alle elever og foresatte ved Refstad skole :)

Da vil vi ønske hjertelig velkomne til et nytt skoleår, og vi vil spesielt ønske alle skolestartere velkommen.

Vi håper dere alle har hatt en flott sommer på tross av varierende vær. Det er jo fortsatt veldig spesielle tider og vi fortsetter med de fleste av smitteverntiltakene vi hadde før sommeren. Mer om dette kan leses i smittevernveilederen for Refstad skole som ligger på vår hjemmeside: REFSTAD.OSLOSKOLEN.NO->OM SKOLEN->INFO KORONAVIRUS->RETNINGSLINJER SMITTEVERN.

Den tar naturligvis utgangspunkt i de nasjonale rådene for smittevern i skoler. Vi tar smittevern på største alvor og har gode rutiner for å gjennomføre skoledagen slik at vi minimerer eventuell smitte, samt opprettholder høy kvalitet på undervisningen.

På grunn av denne situasjonen vil det bli noen flere bussavganger enn ved en normalsituasjon. Det vil enn så lenge ikke være mulig å få månedskort til de eldste elevene på grunn av smittesituasjonen i samfunnet.

Busstider for høsten 2020 ligger på skolens hjemmeside under: FOR ELEVER OG FORESATTE->ANDRE TILBUD TIL ELEVEN-> BUSSAVGANGER TIL/FRA REFSTAD PÅ BREDTVET. Les nøye!

Disse tidene gjelder fra mandag 17.08.2020 og kan bli forandret ved endret smittesituasjon.

Vi oppfordrer alle til å ta buss, slik at trafikksikkerheten på Bredtvet kan ivaretas på best mulig måte.

Da ønsker vi dere alle en riktig god helg og gleder oss stort til å treffe alle elever igjen.

Mvh
Magnus og resten av ledelsen ved Refstad skole

Se busstidene her!